Direktlänk till inlägg 18 augusti 2014

This is it!!

Av Terese - 18 augusti 2014 22:28


I don't need a lot of things,
I can get by with nothing
Of all the blessings life can bring,
I've always needed something
But I've got all I want
When it comes to loving you
You're my only reason,
You're my only truth
I need you like water
Like breath, like rain
I need you like mercy
From Heaven's gate
There's a freedom in your arms
That carries me through
I need you
You're the hope that moves me
To courage again
You're the love that rescues me
When the cold winds rage
And it's so amazing
'Cause that's just how you are
And I can't turn back now
'Cause you've brought me too far

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Terese - 18 augusti 2014 23:06


Ja... Världen snurrar och mina tankar med den. Ligger här och funderar... Fingrar på telefonen i brist på sömnlöshet.. John blund glömde visst mig idag med.. Öppnar Google och måste säga att kunskapen och fakta som Google har finns inte och behöv...

Av Terese - 18 augusti 2014 10:20


Japp! Jag är helt klart en kontorsråtta med lite av en dammråtta. Med vad ni än gör så googla INTE på dammråtta för det kommer upp massa äckligt om vad dom innehåller! Lite städnoja kommer som följd... Måndag! Kontors-damm-råttan är på pl...

Av Terese - 17 augusti 2014 22:41

Hjärtat, som munnen inte klarar av att säga. Tårar är kroppens sätt att läka, tala och uttrycka sig. Bara leker med ord, funderar och grubblar över den icke kommande John blund... Var är han när jag behöver hans sand i mina ögon? Tror sägnen sä...

Av Terese - 17 augusti 2014 19:07

Ja... Vad ska man vara? Som fågeln uppe i det blå? Som fisken nere i det djupa? Eller helt enkelt mitt emellan? Vet inte vad jag skulle föredra men just nu är det nog lite mellan fisken och mellan, hängs det med? Det är nog inte alltid bra att var...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards